zondag 20 september 2015

Beterschap!

Ha die hoi,

Daar zijn we weer.. Ondanks dat ik het echt heel druk heb met mn nieuwe opleiding en werk, wil ik dit kaartje toch nog even delen met jullie. Waarom? Hij staat vandaag op de KIC site, omdat ik met mijn vorige projectje in de top 3 ben beland! 

Deze kaart heb ik dus voor KIC gemaakt:




Ik vond het wel leuk om weer eens wat kant toe te voegen op mijn kaart, hierboven op heb ik een normaal kleurtje lint gedaan met een leuke strik erop.

Het plaatje had ik al een hele tijd gekleurd en wel liggen in mijn kast, niet wetende wat ik hiermee moest doen.. Maaaaaaar hij komt nu leuk van pas en vond hem wel vrolijk!

De tekst is een stempel van Marianne Design. Wat pareltjes en roosjes om de kaart af te maken.
Langs de randjes van deze kaart heb ik ook nog gesso gebruikt, iets waar ik nog nooit eerder mee heb gewerkt maar het wel een leuk idee vond om eens uit te proberen.. ;)

Fijne zondag nog en tot snel!
 


Liefs
Ryanne 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Ryanne.
    Mooie kleurtjes.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    Lieve groet Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Ryanne, ook de kleuren
    vind ik super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen