donderdag 27 augustus 2015

Hoera 80 jaar!

Ha die hoi!

Jeetje, wat een drukke maar heerlijke vakantie. Heerlijk naar Spanje geweest met 2 vriendinnen, 21ste verjaardag gevierd en veel leuke dingetjes gedaan! Vanaf maandag begin ik met mijn nieuwe opleiding in de gehandicaptenzorg, ik heb er onwijs veel zin in!

Ook was in de vakantie mijn allerliefste opaatje jarig.. en wat voor verjaardag, wel 80 jaar werd hij! Dat is natuurlijk heel wat waard en ben erg dankbaar dat hij er nog steeds is! Voor zijn verjaardag ben ik de uitdaging met mijzelf aangegaan en was ik erg tevreden met het eindresultaat.

Ik wilde graag voor hem een soort boekje maken met daarin foto's van vroeger en het heden. Dit is het geworden: 


Ik heb de gehele kaart in beige/bruin achtige tinten gemaakt. Alleen op de voorkant heb ik andere kleurtjes gebruikt. Om alle foto's heb ik een beige randje gemaakt, zodat de foto er mooier uit komt. Op de voorkant van het boekje heb ik mijn favoriete foto gebruikt die ik heb met mijn opa. De lettertjes en cijfers heb ik gekocht en gebruikt op de voorkant van de kaart! Aan de zijkant van dit boekje heb ik linten geplakt, zodat je het met een leuke strik kan dichtmaken! 
  

Wanneer je het boekje openklapt, ziet het er zo uit. Zoals je ziet is op de rechterpagina veel dubbelgevouwen. Zodra je dit uitklapt, heb je het volgende resultaat:

 Dit is ene kant..


En dit de andere kant.. Zoals je ziet, is het dus aan beide kanten helemaal volgemaakt met foto's, versiersels, stempels ect. De labeltjes steken op de foto uit maar kan je ze er ook helemaal uithalen. Ik heb hierop leuke stempeltjes gebruikt en wat kant. Een leuke strik door het gaatje heen geeft ook een vrolijk effect.


Ik ben heel erg blij met het eindresultaat, maar degene die hem ontving, mijn lieve opa dus, was helemaal trots als een pauw!! En daar doe ik het natuurlijk allemaal voor! =)

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik.. Laat gerust wat achter!

Liefs en tot de volgende blog,
Ryanne!

Ik wil graag mee doen met de volgende challenge:
KIC - verwerk een foto in je kaart, challenge 66

3 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om zo je opa te verrassen, en dat hij er blij mee is dat kun je op de foto wel zien.
    Heel mooi project Ryanne.
    Veel succes en hopelijk zien we je ook weer bij de volgende challenge.
    Gr Elly DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie verrassing voor opa en goed gedaan. Erg leuk! Het wordt met foto's erbij een erg mooi herinneringsboekje! Leuk dat je meedoet aan de challenge! Groetjes Vera, DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen