woensdag 12 november 2014

Verjaardagskaart met vlinders

Hoi mede bloggers en vrienden!

Van de week heb ik deze schattige verjaardagskaart gemaakt.

Ik heb hier een hartje bij gebruikt, zodat ik daar een leuke verjaardagstekst kon opzetten. Ook heb ik mijn nieuwe Hoera mal gebruikt van Noor! design. De swirl heb ik gebruikt bij de bloemetjes en de bloemetjes heb ik in de kleur lila gedaan, zodat het leuk bij de kaart terugkomt. Ook mijn andere mal heb ik gebruikt om leuke grote bloemen te maken. Ik heb een leuke grote strik gebruikt en overigens heb ik de kaart afgemaakt om leuke vlinders erbij te plakken! Hierop zit ook wat glitter om het levendiger te maken! 


Dit schattige magnolia plaatje met cupcakes vond ik dus erg leuk om te gebruiken voor een verjaardagskaart. In de lieve kleurtjes paars en roze achtige heb ik dit plaatje ingekleurd. 



Leuk als je op mijn blog bent geweest, laat je gezellig een berichtje achter? Tot de volgende blog.


Liefs Ryanne!

Graag doe ik mee aan de volgende challenge:
Challenge 71 - birthdaycard 

6 opmerkingen:

  1. Deze is echt super tof :)! Je kaartjes worden steeds beter en mooier mop, ga zo door ����

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je kaart, hele mooie bloemen zitten er op
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ryanne,
    Ik ben via-via op de blog gekomen en heb even lekker rondgesnuffel. Wat veel moois! Ben gelijk je volger geworden. Ook de kaart hierboven is schitterend. Heel mooi gedecoreerd en de afbeelding is mooi ingekleurd.
    Fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marleen,

      Hartstikke leuk dat je op mijn blog bent geweest en gezellig een volger bent geworden! Welkom en gezellig!
      Liefs Ryanne

      Verwijderen
  4. Wat een schatje Ryanne!! Bedankt voor e deelname bij TFMC, heel veel succes.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen